Pomen kibernetske varnosti v podjetjih

Ko so podjetja soočena s kibernetskim napadom ali kršitvijo podatkov, jih navadno najprej začnejo skrbeti ranljivosti v tehnologijah, ki jih uporabljajo. Pri tem pa pozabijo na ljudi, ki te tehnologije vsakodnevno uporabljajo – svoje zaposlene.

Uspešni IT-oddelki in kibernetski strokovnjaki lahko vzpostavijo učinkovite obrambne in zaščitne politike ter procese, vendar je potrebna le ena napaka zaposlenega, da se kibernetskemu napadalcu ali prevarantu omogoči potreben dostop, ki lahko ima katastrofalne posledice. Klik na povezave v e-poštnih sporočilih s spletnim ribarjenjem, odpiranje prilog neznanih pošiljateljev, uporaba šibkih gesel – to so le nekateri najbolj očitni primeri, kako lahko dejanja enega posameznika ustvarijo ranljivost.

Prav zaradi tega vaši zaposleni ne smejo biti najšibkejši člen kibernetske varnosti vaše organizacije. Pravzaprav so lahko vaš največji vir, ko so ozaveščeni, dobro obveščeni in motivirani.

Ko se zaposleni v podjetju zavedajo kibernetske varnosti, to pomeni, da razumejo:

  • katera kibernetska tveganja obstajajo,
  • potencialni vpliv, ki ga lahko imajo na njihovo poslovanje in
  • korake, potrebne za zmanjšanje tveganja.

Naša kampanja ozaveščanja vam lahko pomaga zagotoviti, da so vsi zaposleni na tekočem z aktualnimi tveganji kibernetske varnosti in seznanjeni z napotki za zmanjševanje ali preprečevanje teh tveganj.

/Podprto s sredstvi Programa ACF v Sloveniji 2014-2021./

 

infografike kampanja

Prejšnji

CYBER NIGHT

Naslednji

Dobre prakse kibernetske varnosti v podjetjih